Netværksmøde for blødere med hiv efter Blødersagen

Dato:
Lørdag, 1 december, 2018
Sted:
Danmarks Bløderforening, Kompagnistræde 22, 2, 1208 København K

Traditionen tro inviteres netværket af blødere med hiv efter Blødersagen til julefrokost d. 1. december. Vi mødes i Danmarks Bløderforenings lokaler, hvor bl.a. formanden for Blødererstatningsfonden, Tove Lehrmann, vil deltage. Dagen slutter med middag og erfaringsudveksling på Påfuglen i Tivoli.

Program for netværksmødet:

• 14.00 – 14.30 Velkomst og siden sidst
  • 14.30 – 15.00 Nyt fra Bløderforeningen v. sekretariatsleder Karen Binger Holm
  • 15.00 – 16.30 Status på Blødererstatningsfonden - hvordan ser behovet for fondsstøtte ud i fremtiden? v. formand Tove Lehrmann
  • 16.30 – 17.30 Fælles transport til Tivoli
  • 17.30 Julemiddag på Påfuglen

Det er gratis at deltage i arrangementet, inkl. entre og middag i Tivoli, og der er mulighed for at søge Blødererstatningsfonden om refusion af rejseudgifter og evt. overnatning i forbindelse med arrangementet.

Tilmelding

Af hensyn til planlægningen af arrangementet vil vi bede dig tilmelde dig arrangementet senest d. fredag den 16. november.  Du kan tilmelde dig netværksseminaret ved at sende en mail til Hanne Jensen, hj@bloderforeningen.dk eller ringe på telefon 33 14 55 05. Vær opmærksom på, at sekretariatet har telefontid mandag – torsdag mellem kl. 10 – 14.

Vel mødt!