ENGODSAG hædret med e-handelspriser

Internetinitiativet ENGODSAG.DK er netop blevet hædret af internetbranchen. Via ENGODSAG.DK kan man blandt andet støtte Danmarks Bløderforening.

Den 16. marts 2006 afholdt internetbranchen en stor prisfest på Børsen i København, hvor årets bedste projekter på internette blev kåret. 92 virksomheder havde tilmeldt sig, heriblandt ENGODSAG, som vandt to priser:

Publikumsprisen samt en tredjepræmie i kategorien Bedste Nystarter.

Juryen fandt, at ENGODSAG.DK er "en innovativ ide i et marked, hvor både privat e-handel og lyst til at donere penge er stigende. Med ENGODSAG.DK er det nemt for den samvittighedsfulde forburger at donere til velgørende formål - uden at betale ekstra for varene."

Læs mere om, hvordan du ganske gratis støtter Danmarks Bløderforening via ENGODSAG.DK.