Frokostmøde for hiv-smittede blødere 2024

Lørdag d. 2. november afholdes netværksmøde i København for de blødere, der blev smittet med HIV efter Blødersagen.

Dato: Lørdag d. 2. november 2024, kl. 12-15

Sted: Restaurant Nytorv, Nytorv 15, København K

Hvem: HIV-smittede blødere

Som vanligt inviterer Bløderforeningen til netværksmøde, hvor hiv-smittede blødere har mulighed for at udveksle erfaringer med ligesindede.

I år arrangeres mødet som et hyggeligt og uformelt frokostmøde. Snakken går altid godt over en god frokost. Mødet afholdes på Restaurant Nytorv i deres private lokale ”Kontoret”. Her byder vi på frokost, en valgfri genstand samt kaffe og kage.

Udgifter til transport kan søges dækket gennem Blødererstatningsfonden

Tilmelding senest d. 18. oktober. Tilmelding sker på mail til sekretariatsleder Karen Binger Holm på kbh@bloderforeningen.dk

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.